Heel veel vet en vuil maar dat is ook de redding van deze oude Ford want roest kreeg weinig kans. Natuurlijk wel wat roest aan de onderkant van de koets. Eerst de zaak maar eens uit elkaar halen en schoonmaken.
Ik maak van elke demontage foto’s zodat ik naderhand kan terugkijken als ik niet meer weet hoe het in elkaar zat. De auto komt compleet met werkplaatshandboeken, volledige historie (eerdere eigenaars) en al diverse reserve delen. Ik begin met het losmaken van de carrosserie. Tenminste 40 klinknagels uitboren en wat eerdere lasreparaties wegslijpen. Uiteindelijk krijgen we de body eraf en kan de demontage van het chassis beginnen.
Ik maak van elke demontage foto’s zodat ik naderhand kan terugkijken als ik niet meer weet hoe het in elkaar zat. De auto komt compleet met werkplaatshandboeken, volledige historie (eerdere eigenaars) en al diverse reserve delen. Ik begin met het losmaken van de carrosserie. Tenminste 40 klinknagels uitboren en wat eerdere lasreparaties wegslijpen. Uiteindelijk krijgen we de body eraf en kan de demontage van het chassis beginnen.