Het achterste deel van de vloer is nu gereed. De tunnel zit vast aan de twee vloerplaten. De vloer moet nu verbonden worden met de carrosserie. De originele kokers onder de portieren zitten nauwelijks nog vast en ik besluit ze compleet te verwijderen door ze op de al nagenoeg doorgeroeste verbindingspunten bij de spatborden door te slijpen. Ik bedenk om straks een soort van treeplanken te maken die direct op het chassis zijn gemonteerd (Later zie ik een soortgelijke oplossing op het internet… zie “in de media”).
Om even iets anders te doen pak ik de doorgeroeste plaats waar de accu stond aan. Het lassen van oud met nieuw staal valt niet mee maar uiteindelijk zit het nieuwe stuk op zijn plaats en kan ik het complete brandschot binnen en buiten schoonmnaken en voorlopig in de zinkspray zetten. Tijd om de vloer weer verder aan te pakken.
Het voorste deel van de vloer bestaat uit 3 panelen waarvan het middelste demontabel moet zijn om onderhoud aan de motor te kunnen plegen. Het rechtse paneel sluit om de stuuras heen en er zitten gaten in voor de diverse pedalen (het is tenslotte een engelse uitvoering). Het gaspedaal zit er nog op maar is een soort van uitgelubberde scharnier geworden. Enfin, eerst maar eens een en ander schoonmaken.