De spatborden achter zijn gebout gemonteerd aan de carosserie. Omdat dat onder het raam zit duidelijk gevoelig voor roest. Het is tevens een hechtingspunt bij het fabriceren van de koets en daarom zijn het drie lagen staal op elkaar. Een mooie roestfoto zie je op deze pagina. Met een strip eroverheen is de sterkte weer terug. In dit geval tegen mijn principes gelijmd(!) omdat ik anders een heel deel moest wegsnijden en het verband daarmee zou weghalen.
Zo af en toe moet je ook opruimen om te zien hoe het project vordert. Na wat schuren en primen heb ik een redelijk beeld van de status aan de achterzijde van July.

Begin november gaan we kijken in Rosmalen bij de hotrods & classics event. Ik zie een nette Anglia uit ’54  (ik heb nog heel wat te doen) en raak met een paar enthousiaste Angliabezitters aan de praat. Lastige discussie over  V-8’s of restaureren. Prijzen zijn laag voor dit soort auto’s wanneer ze naar mijn idee concourlooks hebben. Geen twijfel dus wanneer ik vind dat de zaag er in kan. Kortom, een bezoekje dat goed is voor mijn motivatie.